۴ پاسخ

چون هنوز از داخل جای زخم ها ورم دارن

اره برای منم اینجوری بود درست میشه نگران نباش

از سزارین راضی هستین؟ چقد درد داشتین؟ از روز چندم حس میکردی بهتر میشین

طبیعیه منم اینجوری بودم بعدش خودش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی