بعضی وقتا از بد خابی و کسل شدن بچه هم ممکنه باشه
منم پسرم خیلی انجام میداد الان انگار کمتر شده نسبت ب ی هفته پیش
اگ هنگام بازی کردن اشکال نداره
اگ هنگام گریه کردن ار رفلاکس
بهش میگن خودتسکینی اینجوری میکنه که آروم شه و بعد بخوابه
اگر منظورت نوزاده طبیعیه
داره دست و پا میزنه دیکه
آره بابا ، داره بازی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.