۶ پاسخ

بعضی وقتا از بد خابی و کسل شدن بچه هم ممکنه باشه

منم پسرم خیلی انجام میداد الان انگار کمتر شده نسبت ب ی هفته پیش

اگ هنگام بازی کردن اشکال نداره
اگ هنگام گریه کردن ار رفلاکس

بهش میگن خودتسکینی اینجوری میکنه که آروم شه و بعد بخوابه

اگر منظورت نوزاده طبیعیه
داره دست و پا میزنه دیکه

آره بابا ، داره بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری