۲ پاسخ

من دوماه تپ پریودیم خیلی خون ریزی داشتم بعد درد شدید یه دفعه ای زیر دل معده، روده، سردرد سرگیجه داشتم رفتم سونو گفت کیست داشتی پاره شده خونریزی کرده

منم خیلی خون دارم،میگن بعد سزارین اینطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی