۴ پاسخ

من همه غذاهاشو میزنم حتا دکتر و بهداشت هم گفتن بچه از اشتها و غذا میوفته همینجور بدم

عزیزم من از دکتر حسین پرسیدم گفت فقط به دلیل اینکه به نمک یا شیرینی زیاد عادت نکن چون الگوی غذایشان تو بچه گی شکل میگیره

کلیه تا یک سالگی نمیتونه دفع کنه رسوب میکنه تو کلیه فشار میاد بهش

خب نمک کلا ضرر داره هم واسه چشم هم کلیه حتی خودمونم خیلی کم باید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی