۱۵ پاسخ

۳۷ نیم به بالا تب
آب جوشیده سرد با نمک قاطی کن پاشویه کن تب میاره پایین

نی نی چن کیلو بود ت شش ماهگیی

اووف لعنت ب واکسن منم امروز واکسن دخترم زدم الان هم بیقراره هم همش تب داره😔😔😔

عزیزم دیشب دخترم بردم دکتر گفت بایدنیم بهش اضافه کنی اگر کردی دیدی بیشتر 37.۵شد تبه. من بااین تب سنج قلمی ها گرفته بودم

پسر منم سه شنبه داره واکسن ۶ ماهگی. سخته؟

وای از واکسن ۶ ماهگی 🥲

قد و وزنش چقدر بود

پتو نکش یه پارچه خیلی نازک بکش ۳۵به بالا تب حساب میشه مای بی بی شم باز کن پا شویه کن

ببین تب حساب نمیشه ولی دکتر دختر من میگفت 37 و نیم قطره رو بده چون بچه اذیت میشه. جدا از تب درد هم دارن

منم امروز زدم براش همش ناله میکنه چند ساعتی یکبار قطره میدین؟

اکه از زیر بغل کرفتی اره تبه جون نیم باید بهش اضافه کنی
اکه از پیشونی کرفتی نه تب نیست

هواشو داشته باش این واکسن تب میکنه بچه من دوروز تب کرد

الهی عزیزم
نه ۳۷/۵به بالا تبه
منم فردا باید ببرم دخترمو واکسن بزنم خیلی استرس دارم قبلیا رو اذیت نشد زیاد خدا کنه اینم آسون بگذره🫠

خیلی گریه کرد؟:) بمیرم مراقبش باشـ
اذیت شد؟

نه ۳۷.۵ به بالا تبه.

سوال های مرتبط

مامان محمّدطاها🩵✨ مامان محمّدطاها🩵✨ ۱۷ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۱۶ ماهگی