۲ پاسخ

اره علائم زایمانه ولی صبر کن دردات که منظم شد و به یه ربع رسید برو زایشگاه

اگه هی میگیره و ول می‌کنه داری انقباض پیدا می‌کنی
و بیرون رویت اگه بیشتر شد و خوب نشدی آبت کم بشه شاید خطری باشه
حتما برو زایشگاه دیگه شاید وقتشه

سوال های مرتبط