۱ پاسخ

من برا بچم از ۴۰روزگی شیرخشک بیومیل خریدم با نظر پزشکش رفلاکس شدید داشت میگن چربه ولی م ک تاثیری واس چاقی ندیدم برعکس پسرم تپل بود الان لاغر شده ولی خداروشکر رفلاکسش داره بهترمیشع

سوال های مرتبط