۲ پاسخ

مال من بخاطر سرما بود. رفتم دکتر انقباض و هم چک کرد گفت مشکلی نیست. چند ساعت لباس ضخیم و جوراب بپوش با شال پشمی آروم ببند اگه خوب نشدی برو دکتر.

تو هفته های شما منم زیاد داشتم این درد رو
ولی اگه دردش جوریه که نمیذاره بخوابی یا از خواب بیدارت میکنه، بد نیست با دکتر مشورت کنی.
در کل درد پریودی خفیف طبیعی و شایعه

سوال های مرتبط