۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم
تا۳/۴ماه این درد میاد و میره

وای منم ازصبح از درد دل دولا بودم دقیقا زیر نافم عصر شیاف پروژسترون زدم یکم ول کرد نمیدونم عفونت یا از انقباض رحم

منم امروز همینم

ازمن از اول دردمیکرد دکتر گف طبیعیه

نگران نباش بچه داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری