۴ پاسخ

خانما منم درد پریودی دارم اونم شبا ولی لکه بینی ندارم خیلی میترسم😔😔

نگران نباش عزیزم شاید هماتوم داری فداتشم به نظرم ب دکترت زنگ بزن اگ گفت شیاف مصرف کن. اگم سونو قلب رفتی و اوکی بوده خودتم میتونی شیاف بزنی

درد پریودی مال بارداریه ولی اگ لکه بینی و خون ریزی داری شیاف بزار

اره شیاف بزار و استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری