۸ پاسخ

من بارداریام شبیه هم بود فقط دومی تعداد غذاهایی که بدم میومد بیشتر بود
اولی دختر دومی پسر

چیزای ترش اوایل بارداری خوب نیست انقباض رحم میاره. دکتر به من گفت خیلی کم بخور

دقیقا منم مث توام از پادرد نگو امونمو بریده توی طول روز بیش از چند بار گریم میگیره تا گریه هم نکنم نمتونم جلوی خودمو بگیرم از خونه از زندگی از همه چی بدم میاد حوصله هیشکیو ندارم زیر دلمم درد مکنه 🥲دلمم خیلی گرفتهه

من اصلااااا انرژی ندارم
شدیدا بی حال ام
پا درد هم هستم

اولشه اشکال نداره تا هفته های نه و ده خوب میشی

من چیزترش که میخورم زیردلم انگار چاقو زدن انقد درد می‌کنه الان دیگ میترسم بخورم مثلاامروزدلمه خوردم یکم ترش بود زیردلم خیلی درد گرفت ترسیدم

دردپریودی قشنگ میاد سراغم

بی اشتهایی هوس چیزترش یاشیرین
خواب الودگی

ازمایش دادی بگه بارداری یا همون تست ک زدی فقط؟!

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری