من خودم تیروئید دارم ۵بار میگیرن ازش
برا ما ۴بار بود چون ۳۶هفته و۶روز بدنیا اومده، نارس زدن بی شعور ها بخاطر یروز
یکبار اکه کم کاری تیروئید فاویسم با هر مشکلی باشه میگن تکرار کنی
بچه من زود دنیا اومد چهار بار انجام دادیم
برامن دوباربود چون کم کاری تیروئیدداشتم
یک بار اگه مشکلی داشته باشه دوباره تکرار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.