۳ پاسخ

من الان ب پسزم ماهیچه دادم و زرده تخم مرغ رفلاکسش شدید شد
حالا حسم میگ حساسیته

هویج خیلی سفته به تیکه های کوچیک بزار بپزه ک قشنگ پخته بشه و بعد با گوشکوب له کن

وقتی پخت میکس کن قشنگ له بشه رقیقش کن با شیرخشکش

سوال های مرتبط