من میرم اکبر آبادی دولتیه ولی مثل خصوصی میمونه خیلی خوب رسیدگی دارن حواسشون هست
دکتر من قبل عید میگفت ۴۰ میلیون الان میگه ۸۰ میلیون مجبورم برم دولتی کاشانی
دکتر منم دیروز تازه بهم گفت هشتاد دستمزدشه خود بیمارستان جم هم که میخوام زایمان کنم ۷۰ برای طبیعی میگیره
کدوم بیمارستان زایمان میکنه ؟
اولین زایمانت هست؟
دولتیی هست بیمارستان
ار من چهل تومن دکتر زنان هفت تومن بی هوشی، ۱۷تومن بیمارستان
برو انصاری عالیی
واقعا تو سال جدید خیلی همه چیو گرون کردن ی زایمان چرا اخه باید برامون صد_صدو پنجاه بشه؟ی کم انصاف ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.