دختزم یرج ۵ بدنیااالان چندماهشه هشت یانوه

۱۰ پاسخ

اون تاریخ که برج پنج دنیا اومده هروقت تاریخش رسید هفت ماه تموم می‌کنه وارد هشت میشه

گهواره برات زده 7ماه و 28روز

دو روز دیگه ۸ ماه کامل میشه الان هرکی پرسید باید بگی ۷ ماه و نیمه مثلا ،دوروز بعد پرسیدن بگی ۸ ماهشه

هشت ماه پر كرده ميره ٩ ماهگي پر كنه

دقیق هم سن پسرمه هشت ماهش میشه
هرکس یه جوری حساب می‌کنه ولی هشت ماه میگذره از بدنیا اومدنش پس هشت ماهش است
بعضی ها میگن هشت ماهش شده رفته تو نو ماه یعنی نو ماهش شروع شده

دو روز ديگه هشت ماهو تموم ميكنه وارد نه ماه ميشه

هشت میشه

دو روز دیگ ۸ ماهش پر میشه میره تو ۹ ماه
در واقع میشه ۸ ماهش

من ک حساب میکنم وارد۹ماهگی شد

۸ ماهشه

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی