من واژنم بو میده خیلیم درد میکنه، بخاطر چیه؟؟
خطرناکه یعنی؟؟

۷ پاسخ

چطور بوی واژن رو میفهمید؟

درد که فشار رحمه میزنه بهش طبیعیه ولی بو میده عفونته حتما پیگیری کن

بیرون واژنت درد داره من بیرونش خیلی درد دارم

من که شدیداً بو بد میده خوب هم نشدم هر چی مصرف کردم

عفونت داری

احتمالا عفونته برو دکتر

دردش ک طبیعیه برا منم درد میکنه از 15 هفته ولی برا بوش احتمالا عفونت داری حتما برو دکتر خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد