۶ پاسخ

نه همیشه جواب نیست
دیدم با دستگاه هم باردار شدن

دخترعمه من بچه سومش رو بارداره الان …دوسال بود دستکاه داشته

من ۶ ماه پیش گذاشتم ۵۰۰ تا الان که باردار نشدم

خواهرشوهرم دختر دومش نتیجه دستگاه بود😬

من دو سال پیش گذاشتم ۱۵۰۰ راضی ام

من الان دو ساله دارم خداروشکر چیزی هم نشده خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱ سالگی