نه همیشه جواب نیست
دیدم با دستگاه هم باردار شدن
دخترعمه من بچه سومش رو بارداره الان …دوسال بود دستکاه داشته
من ۶ ماه پیش گذاشتم ۵۰۰ تا الان که باردار نشدم
خواهرشوهرم دختر دومش نتیجه دستگاه بود😬
من دو سال پیش گذاشتم ۱۵۰۰ راضی ام
من الان دو ساله دارم خداروشکر چیزی هم نشده خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.