۱۰ پاسخ

منم دلم پیششه
ولی اینقد سونوگرافیها گرون شده
من نمیدونم چجوریاس، انگار به منطقه و شهرو سونوگرافی.... قیمتا افزایش پیدا کرده
من ۲ روز قبل عید رفتم انومالی ۱۴۰۰ شد
دوستم ۸،۹ عید رفت سونو انومالی ۶۴۰۰ شد
اصلا برگ ریزونه

چه زیبا😍

سلام مامان های گل سنو زیاد برای بچه خوب نیست {شوخی نمیکنم}

سلام گلم میگم ایده برای تعیین جنسیت چیزی تو ذهنت هست هم لباس هم مدلی ک تعیین جنسیت میخوای کنی

منم همینطورم
زودزود دلم واسه دیدنش تنگ میشه🫠

چه مامان زیبایی🥰🥺

😄😄 منم هر دو هفته شال و کلاه میکنم الکی میگم وای همش اینجام درد میکنه اونجام یه طوریه که برم فقط ببینمش خیلیییی آرامش میده بهم وقتی میبینم واسه خودش داره چرخ چرخ میزنه تو دلم ☺️

خب پس تنها نیستم😄منم میخام ۲ هفته دیگه یه سونو الکی برم

منم دقیقا هرروز دوست دارم سونو انجام بدم ببینمش

وای منم دقیقا مثل تو هستم

سوال های مرتبط

مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری