۴ پاسخ

امامنم خیلی وقته اسهال میرم روزی دو دفعه فکر نمیکنم مشکلی باشه

وااای منم از صبح درگیرش هستم پوستم کنده شد،تا حالا با یبوست امروز با اسهال

دگتر من گف اگه بیش از ۳ بار دفع داشتی خطرناکه

سیب هویچ خوبه بخور خوب بشی

سوال های مرتبط

مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی