سلام عزیزم اگزما و حساسیته من میتونم کمکت کنم باهام تماس بگیر 09386330308
اگه گوجه زیاد میخوره یه مدت نده بهش، گرمیم چند روز کمتر بده
تب نداشته؟پسر من سه روز تب شدید داشت بعد اینجوری شد بردم دکتر گفت یه ویروسه .یه شربت داد دوشب دادم دیگه خودش کم کم خوب شد
اگزما هست
بتامتازون بزن
حساسیت به گرد و خاک و گوجه و مایع دسشویی و عرق کردن دست و.....
انگار اگزما زده پماد بتامتازون بزن چندبار بزنی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.