بمونه به یادگار از آزمایش کلوکز حال ب هم زن🥴
«۱۴۰۵/۱/۱۶

تصویر
۸ پاسخ

چیه این ازمایش

مزه ش مزه پرتقال میداد خوشمزه بود برام اما نمیدونم چرا بالا آوردم از دهن و دماغم ریخت بیرون وییییی

اخ اخ منم دیروز دادم خداروشکر گذشت

منم الان تموم شدم وای حالم چقد بد شد🥲🥲

من تو ۲ دقیقه خوردم ولی بعد یکساعتش داشتم ضعف میکردم حالم ی جوری شده بود در کل اونقدرا هم که میگفتن بد نبود

منم فردا باید برم 😑
یعنی اینقداین ازمایش به چشمم میاد اصلا دوس ندارم برم...... چطوری بود بعدازازمایش خون اول تو اون یه ساعت چیزی به جز محلول خوردین؟

خدایش ازمایش چرتیه تاچندسال پیش نبود این ازمایش که

برخلاف چیزی همه گفتن برا من خیلی هم بد نبود فقط تحمل گشنگی ده ساعت سخت بود😅ولی فک کنم این محلول ها دوز دارن فک کنمم برا من کمش بوده😂

منم دیروز دادم بد از یک ساعت و نیم حالم یک هو بد شد

سوال های مرتبط

مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم🩷 مامان تو دلیم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد و مهیار مامان مهراد و مهیار روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند سوین سلین مامان سوگند سوین سلین ۱۱ ماهگی
مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری