چیه این ازمایش
مزه ش مزه پرتقال میداد خوشمزه بود برام اما نمیدونم چرا بالا آوردم از دهن و دماغم ریخت بیرون وییییی
اخ اخ منم دیروز دادم خداروشکر گذشت
منم الان تموم شدم وای حالم چقد بد شد🥲🥲
من تو ۲ دقیقه خوردم ولی بعد یکساعتش داشتم ضعف میکردم حالم ی جوری شده بود در کل اونقدرا هم که میگفتن بد نبود
منم فردا باید برم 😑
یعنی اینقداین ازمایش به چشمم میاد اصلا دوس ندارم برم...... چطوری بود بعدازازمایش خون اول تو اون یه ساعت چیزی به جز محلول خوردین؟
خدایش ازمایش چرتیه تاچندسال پیش نبود این ازمایش که
برخلاف چیزی همه گفتن برا من خیلی هم بد نبود فقط تحمل گشنگی ده ساعت سخت بود😅ولی فک کنم این محلول ها دوز دارن فک کنمم برا من کمش بوده😂
منم دیروز دادم بد از یک ساعت و نیم حالم یک هو بد شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.