۶ پاسخ

بعد از اینکه بردی دکتر بهش امپرازول داد شیرشو خورد ۲۰ دقیقه بزار تو بغلت عمودی بمونه تا شیرش بره پایین قشنگ
دختر من رفلاکس پنهان داره یعنی بالا نمیاره ولی کیپ شدن بینی خس خس سینه اینکه موقع شیر یهو گریه میکرد سرش برمیگردوند عقب داشت.
اگه رفلاکس نباشه نفخ شاید داره چون دکتر به من گفت نفخش هم زیاده گریپ میکسچر داد واین سری که بردمش گفت نفخش خیلی کم شده و رفلاکسش بهتر شده

ویی
دختر منم همینه دقیقا
نمی‌دونم باید چیکارش کنم

رفلاکس داره
دختر من همینجور بود
دکتر بهش امپرازول داده خیلی خوب شده خداروشکر

عزیزم شاید نفخ داره یا دردی داره اروغشو بگیر بهش قطره کولیک بده یا با نظر دکتر گریپمیچر
که نفخش بره

دل درد داره شاید

اروغشو بگير دوباره بهش بده

سوال های مرتبط