یه تیکه یخ یا بسته یخ زده رو داخل دستمال بزار و از رو لباس بزار رو جا واکسنش تا دردش کمتر بشه هر یک ساعت چند دقیقه بزاری اوکیه. نمیخواد بیست و چهار ساعت بمونه عزیزم
کیسه مخصوص برای این کار هست توش یخ میندازید استفاده میکنید
اگر کیسه ندارید یخ رو تو کیسه فریزر بزارید و دورش حوله بپیچید استفاده کنید همون کارایی رو دارع
از داروخانه بگیر عزیزم
من حوله رو خیس کردم آبشو کامل گرفتم و بعد تا کردم گزاشتم داخل فریزر خیلی خوب بود
من چون زیر دکمه تنش کرده بودم شلوار نداشت رو پاهاش یدونه دستمال نخی انداختم بعد از روی اون دستمال حوله سرد رو گزاشتم رو پاهاش با دستم نگه میداشتم که تکون نده بیفته
من یخ کذاشتم فریز از روی پارچه یا لباس کذاشتم چند دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.