اومدم سونو ان تی چی بخورم تکون بخوره؟

۷ پاسخ

رانی بخور

نوشابه

برای من هم ان تی هم آنومالی رو۲تابچم فقط یه نصف ویتامن ث سوما جواب بود.دیروزم یه نصفش روخوردم بایه تکه کیک همون باراول آنومالیم خداروشکرانجام گرفت

شکلات

بازمن رفته بودم سونوی انتی ازبس تکون میخورد گفت برو یک چیزی بخور راه برو تاکمتر تکون بخوره

رانی چیزای شیرین بخور عزیزم

بستنی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری