۵ پاسخ

من قیمه خورده بودم رفته بودم 😂😂 هیچی نمیشه ولی یه چیز شیرین هم بخور

هر چی دوست داری بخور، چیزای شیرین هم بخور که نی نی بیدار باشه

ن بخور من سالاد الویه خوردم بد اش رشته خوردم🤣🤣

بخور نوش جونت

نه عزیزم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته نوزدهم بارداری