خانما اومدم ان تی لازمه آب بخورم ؟

۷ پاسخ

نه فقط چیز شیرین بخور

من هم آب خوردم هم آبمیوه انبه ک بچه خیلی تکون خورد تو سونو😂 فقط خیلی مثانه ات پر نباشه

از خودشون بپرس بعضی جاها میگن مثانه پر باشه بعضی جاها خالی

نه مثانه خالی میخواد

نه عزیزم
من اصلا اب نخوردم
مثانه هم گفت خالی کن

اره آبمیوه بخور

آره گلم باید مثانه پر باشه یه چیز شیرین هم بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان فاطمه و علیرضا مامان فاطمه و علیرضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری