۱۰ پاسخ

کاش ارتاهم منو ول کنه بچسبه به باباش😐

گوگولییییییی رایان الان‌بیدار شده ی سره میگه بابا

ای جانمم😂♥️رزا وحشتناک باباییه باباشو میبینه منم ب کل یادش میره☹️🤦🏻‍♀️😂

پسر کوچیک من بشدت بابای هست و برعکس پسر بزرگم مامانی😐😂❤️

قشنگ جان 😍

فسقلییی

دختر من بدتره والا 🥲
انگار میخوام باباشو بخورم من 🤦🏻‍♀️😢😅
کلا صاحاب همه چی میشن این فسقلی ها

پسرمن نمیزاره من طرف باباش برم اونروز همسرم بغلم کرده بود نفهمیدچجور از رو شکمم پرید پغل باباش😐😐😂

پسر من به شدت بابایی یعنی به شددددت

والا پسر من انقدر باباییه ک نگو.ولی اون گردن گیرش خرابه.
فقط این وسط من دارم جون میدم و حرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی