۸ پاسخ

وای چه کوچولویه به ۴ماه نمیاد

انشالله آسون بگذره

ای جان مثل پسر‌من ریزه میزه ست

منم امروز زدم چون نارس بوده باید دیر میزدم

آخی عزیزم ❤️ انشاالله که سبک بگذره

مگه نباید ۴ ماهش تکمیل سه

پسر منم امروز واکسن زد

به سلامتی منم امروز زدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ۳تاگل پسر مامان ۳تاگل پسر ۱۴ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی