چرا اومد تا رو ۶ هم اومد باز رفته بالا دیروز رفتم یه دکتر ماااهر دارو داده گفته خوب میشه بعدم گفت اصلا نگران نباشین بچه تا زردی ۲۰ نباشه خطرناک نیست
مال ما دوباره رفت بالا فقط تند تندشیر دادم با قطره شیر خشت رفع شد
پایین 6 باشه دیگ بالا نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.