مامانا ازمایش ان تی چطوره؟؟اگه کسی میدونه لطفا بگه

تصویر
۷ پاسخ

سلام خوبه خداروشکر

سلام عزیزم آزمایش دیگه ای هم دادی؟

جنسیت رو چطور از مام و بتا میفهمن؟

احتمال چی داد؟
دختر؟

سندروم داون از چی میاد؟

خوبه عزیزم
وقتی مینویسه نگاتیو یعنی سندروم داون و تریزومی ۱۳،۱۸ منفی بوده

خیلیم عالیه ماشاالله خدا حفظ ش کنه♥️🤌

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری