چکاپ ۱۵ ماهگی ،۹کیلو و ۴۰۰ کم نیس🥲

۷ پاسخ

کمه ولی مثل دختر من چکار میشه کرد جز غصه خوردن مادرا

آره کمه

مهم اینه رو نمودارش در حرکت باشه

من اصلا بهداشت نبردم،15ماهگی چکاپ داره ک ببرم؟؟
البته وزن وو قدش خوبع

بدغذایی چیزی نیس؟؟؟البته دختر بچه ها اکثرا ریزه میزه تر میشن نسبت به پسرا بعضیام کلا ذاتا هرچی بخورن وزن نمیگیرن یکیش خواهر خودم هردقه ببینیش داره میخوره ولی هرکی میبینه فک میکنه بهش غذا نمیدن یا نمیرسه😐

آره کمه

کمه انگاری

سوال های مرتبط

مامان مهراد☁️ مامان مهراد☁️ ۱ سالگی
مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی