۴ پاسخ

چکاب قد و وزنه دیگه اهمیتی نداره کی ببری

نه بابا من همیشه با تاخیر میبرم هر وقت خاستی ببر

نه فک نکنم مشکلی باشه

نه مشکلی نیست عزیزم

سوال های مرتبط