سلام مامانا
به نظرتون دفع پروتئین دارم؟؟

تصویر
۳ پاسخ

خیلی بالا نیست نگران نباش فقط نمک حذف کن

عددش بالا نیست
بیشتر از 300 بستری میکنن

منم امروز رفتم ازمایش سر در نمیارم بهت بگم ولی فک کنم بالاباشه جوابش

سوال های مرتبط

مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🥹❤️💛 مامان جوجه🥹❤️💛 ۱۰ ماهگی
مامان رایان و رادان🤱 مامان رایان و رادان🤱 ۹ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی