۴ پاسخ

منم اصن نذاشتم

من اصلا نزاشتم همون ۴ ساعت استامینفون پاهاشو هم با دستمال بستم

روز اول سرد روز دوم گرم . من سه بار گزاشتم روزی .

2 ساعت سرد بعدش تا 24 ساعت گرم عزیزم

سوال های مرتبط