من آپتامیل پرونوترا میدم و بله حدود ۳۳ تا خریدم 🫣
منم یه دونه دارم
من نان میدم گیرمیاد چندتاهم خریدم
من ببلاک کامفورت میدم
ب زور پیدا میشه لعنتی
شاید پنج تا دیگه داشته باشم باید سر ماه دوباره کلی بگردم تا چندتا گیرم بیاد برا ی ماهش
الان هیجا آپتامیل ندارن نمیدونم چرا
من س تا آپتامیل از قبل خریده بودم ماهی یدونه مصرف داره
چقدر داریم بدبخت میشیم که شیر خشکم گیر نمیاد
اپتامیل ساده میدم هم راحت گیر میاد هم اینکه ۴ تا ذخیره دارم 😁
۲ تا نان دارم کسی میخاد؟
من ببلاک میدم خداروشکر راحت گیر میاد
چی میدی مگه؟؟؟
تف توی این اوضاع
من یکی دارم
نه نیست
چی میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.