۱۵ پاسخ

من آپتامیل پرونوترا میدم و بله حدود ۳۳ تا خریدم 🫣

منم یه دونه دارم

من نان میدم گیرمیاد چندتاهم خریدم

من ببلاک کامفورت میدم
ب زور پیدا میشه لعنتی
شاید پنج تا دیگه داشته باشم باید سر ماه دوباره کلی بگردم تا چندتا گیرم بیاد برا ی ماهش

الان هیجا آپتامیل ندارن نمیدونم چرا

من س تا آپتامیل از قبل خریده بودم ماهی یدونه مصرف داره

چقدر داریم بدبخت میشیم که شیر خشکم گیر نمیاد

اپتامیل ساده میدم هم راحت گیر میاد هم اینکه ۴ تا ذخیره دارم 😁

۲ تا نان دارم کسی میخاد؟

من ببلاک میدم خداروشکر راحت گیر میاد

چی میدی مگه؟؟؟

تف توی این اوضاع

من یکی دارم

نه نیست

چی میدی

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی