سلام
خانم اگه سفلری بریم دیگه عربالگری اول نیاز نیست ؟

۴ پاسخ

نه عزیزم سلفری جای ازمایش خون غربالگری اوله نه سونوش
شما باید حتما سونو بدی بعد با جواب سونو بری ازمایشگاه یا خود ازمایش خون رو بدین یا سلفری بدی

غربالگری اول همون سونوی‌ انتی هست که باید اول انجام بدی بعد با جوابش بری ازمایش سلفری!

نه نیاز نیس و سلفری از ده هفته میتونی بری اتفتقا مطمئنتر و بهتره

سونو انتی و باید انجام بدی
فک کنم ازمایششو لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عزیزه دل مامان عزیزه دل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری
مامان سجاد مامان سجاد هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری