من دوسال پیش میخاستم بگیرم ۱۰ تومن ولی نگرفتم آزاده بیمه هم قبول نمیکنه
اگ دکتر برات نوشته بگیر سر خود نرو بگیر
از هفته ۱۱ تا ۱۸ هم میتونین بدین آزمایش رو ولی بهتره زودتر انجام بشه ،آزمایش به درد تک قلویی میخوره فقط
آزمایش خونه، از خون مادر دی ان ای جنین رو استخراج و آزمایش میکنن،تعداد کروموزوم هایی که بررسی میشه بیشتر و دقت آزمایش بالاتره ( بالای ۹۰ درصد) ، جنسیت مشخص میشه ، وقتی این آزمایش رو میدین دیگه آزمایش انتی ساده و کواد مارکر و فیتو پروتئین رو لازم نیست بدین ، هزینش ۹ تومنه و آزاده البته من شنیدم بعضی بیمه تکمیلی ها میدن یه بخشی شو و اینکه اون سه تا آزمایش فک کنم جمعا ۵ تومن اینا میشه .
اگه سفلری اوکی بدن برای سلامت جنین تا چندهفته دیگه نیاز نیست سونو و ازمایش اینا بدیم؟
خیلی گرونه تو این وضعیت واقعا کاش پایین تر میگرفتن
سلفری برای کروموزم های جنینه،
که اگ ان تی اولی علائم مشکوک داشته باشه دکتر میفرستن برای سلفری،
من عدد ان تیم ۲/۹۳ بود ،ک گفت بهتره سلفری بری
۱۰ تومن هم هزینش جنسیت جنین هم مشخص میشه،
اینو بدی ازمایش غربالگری اول و دوم و نمیخاد بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.