خانما مشهدی سونو تشکیل قلب هزینش چقده

۷ پاسخ

یک میلیون و صد و خورده ای

بابیمه سلامت700

1میلیون 123هزار

950 من رفتم

من رفتم بیمارستان 17 شهریور و بیمه تامین اجتماعی بودم کاملا رایگان بود

900 دادم

من دولتی رفتم ۸۰ تومن
آزاد فککنم از ۳۰۰ ب بالا باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری