۷ پاسخ

اررره خیلی قشنگه

دیگه سرما داره تموم میشه میمونه کوچک میشه

خیلی قشنگه

دیگه از این به بعد گرمه نمیشه بافت پوشید. ولی خوشگله

من بخاطر جنگ خییلی بی انگیزه شدم
دیروز رفتم واسه پسرم لباس بگیرم نگرفتم گفتم آخه تو این وضعیت کجا میخوام برم اگه آب و برق قطع بشه لباس میخوام چیکار

اره شیکخ

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نِلا کوچلو😻 مامان نِلا کوچلو😻 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 مامان پرنسا طلا 👩‍🍼💞 ۷ ماهگی