نظرتون چیه راجب این؟ برا رفلاکس؟

تصویر
۹ پاسخ

تاثیر نداشت، پودر امپرازول عالیه، بچه هم خیلی خوب میخوره طعمش خوبه

من میدادم آروم میشد انگار اسید معدشو کم میکرد

امپرازول یا همون کیدوزول بگیر

دکتر داد خوبه به نظرم بی قراریاش خیلی خوب شده

منم استفاده میکنم خیلی خوبه من دخترم رفلاکس پنهان داره بااسیدمعدش زیاد دکتردادبهم خوبه

تاثیر نداشت

من استفاده میکنم واسه بچم خوب بود

احساس میکنم بالا اوردنشو بدتر کرد

خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ✨️👶🏽نیکان مامان ✨️👶🏽نیکان ۷ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری