تاثیر نداشت، پودر امپرازول عالیه، بچه هم خیلی خوب میخوره طعمش خوبه
من میدادم آروم میشد انگار اسید معدشو کم میکرد
امپرازول یا همون کیدوزول بگیر
دکتر داد خوبه به نظرم بی قراریاش خیلی خوب شده
منم استفاده میکنم خیلی خوبه من دخترم رفلاکس پنهان داره بااسیدمعدش زیاد دکتردادبهم خوبه
تاثیر نداشت
من استفاده میکنم واسه بچم خوب بود
احساس میکنم بالا اوردنشو بدتر کرد
خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.