درد پریودی دارم ۵ هفتمه طبیعیع

۲ پاسخ

من درد یهویی بود دل و کمرم و لگنم میگیره ول میکنه سریع رفتم سونو ولژینال هماتوم کوچیک داشتم دکتر شیاف و امپول نوشت اگه میتونین سونو برین تحت نظر پزشک

اره طبیعیه تا ۳ ماه اول بارداری این دردو حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری