خانما درد پریودی،خفیف و کمردرد گرفتم ۶ هفتمه یعنی چی شده 🥺

۵ پاسخ

طبیعیه نگران نباش

تا حد کم طبیعیه

طبیعیه منم الان یه وقتایی دارم

منم گاهی دارم امادکتراحتمالا شیاف پروژسترون میده بهت که جلوگیری ازسقط بشه

من الانم گاهی دارم میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلماه🎀 مامان نیلماه🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری