من 200هزینه کردم چیزای معمولی و ایرانی! اگه خارجی و عالی بخوای خرید کنی حدود500 اینا میشه
عزیزم بعید میدونم چیزهایی که سما تهیه کردید خوب روبه عالی باشه.
الان ما سرویس خوابمون با تشکش حدود ۹۰ تومن شد
تازه حوالی دی ماه
و یه ست معمولی بود
جز کارهای عالی نبود
متوسط روبه خوب
روتختیش ۱۵ جدا شد
صندلی ماشین یه کار متوسط رو به خوب فقط ۲۰ به بالا هست.
صندلی غذا پرتابل کیکابو که جز خوباست و جمع و جوره ۸ تومن
دیگه کالسکه هم من تهیه نکردم ولی قطعا اونم یه کار متوسط حداقل ۱۵_۲۰ هست.
قیمتها خیلی بیشتر از چیزی هست که شما فرمودید... مگه اینکه خوب روبه عالی شما با ما تعریفش فرق کنه.
من یه سیسمونی متوسط روبه خوب
نمیگم درجه یک
متوسط روبه خوب برام ۳۰۰ تومن در اومد
تازه بدون در نظر گرفتن رنگ کاری اتاق و ...
همون خورده زیره هام خیلی میشه🥲من فقط پستونک و شیشه و ۴ تا خرت و پرت گرفتم شد نزدیک ۱۰ تومن
عالی👌👌
مبارکت باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.