خانما این الان عددش طبیعیه خیلی بالا نیست؟

تصویر
۷ پاسخ

مال من تو هفته پنجدبوود ۲۳هزار

نه عزیزم نترس ، من بتام ۳۸۲۲ بود

عالیه

آزمایش بتا دکتر می‌فرسته یا خودت باید بری؟

نه بابا کجا بالاست
من بتام 7700 بود امروز

ن عزیزم یک هزاری
بالا نیست که

احتمال چند قلویی ن نترس

سوال های مرتبط

مامان تودلی 🤰🏻👶🏻 مامان تودلی 🤰🏻👶🏻 هفته پانزدهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدی یار💙🧢 مامان مهدی یار💙🧢 روزهای ابتدایی تولد