سلام دوستان چرا من هنوز بچم تکون نخورده🥲

۷ پاسخ

سونو بهم چیزی نگفت دیگ گفت وضعیت جفتت خوبه و بالاست برا همین نگران شدم برا فردا نوبت دکتر دارم گفتم این مورد رو بگم بهش

ساید جفتت قدامیه که دیر حس میکنی حرکت نی نی رو عزیزم

اکثر اوقات پهلو چپ هستم و شیرینی هم میخورم ولی اصلا حسش نمیکنم واقعا دیگ باعث نگرانیم شده

به پهلو چپ بشی میفهمی

منم جفتم قدامی
تکون میخوره ولی کم
برا همین استرس میگیرم

منم تکون نخوردخ ی هفتس ولی جفتم فدامیه

حتما جفتت قدامیه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری