۳ پاسخ

منم نزاشتم سفت شد ولی بعدش حوله گرم گذاشتم خوب شد

من که نزاشتم هیچیم نشد

کمپرس یخ بزار درد رو کم میکنه من 5بار یخ 5بار گرم گذاشتم کلا به مدت 3دقیقه هر پا

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 ۱۶ ماهگی
مامان تیارا وتیام💙 مامان تیارا وتیام💙 ۱۰ ماهگی