۱ پاسخ

هویج رو آب پز کن بعد با آبی که پخته یکم لهش کن یکمم کره بزن یا خواستی آب نزن با شیر خشکش یا شیر خودت قاطی کن بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان 🤎Hirad🧸 مامان 🤎Hirad🧸 ۱ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۱۳ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان مهدیار, دوقلوها مامان مهدیار, دوقلوها ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی