من سزارین بودم و کاملا راضی بودم چون اصلا درد خاصی نداشت
درسته دهنم بیمارستان سرویس کرد ولی باز راضیم😂
چون ۷ بار سوزن اسپاینال رفت توی کمرم تا ته بار آخر تونست پیدا کنه و سر بشم و یسری اتفاقات دیگه ای برام افتاد که چیز خاصی نبود مربوط به خودم بود
تهشم ۷ بار ماساژ رحمی دادن که دو بارش توی بی حسی بود بقیش کاااااملا حس داشتم🥲
ولی باز میگم سزارین با همهههه اینا👀
من دوتا طبیعی داشتم خیلی راضیم البته دکترم خوب بود ماما همراه داشتم و بیمارستان خوب رفتم
طبیعی کردم وسطش هم پشیمون شدم الآنم پشیمونم ک چرا سزارینو انتخاب نکردم..اذیت شدم واژنم هم خوب جمع نشده بقول شما..
منم راضی نبودم از دکترم🫠خودمم همچین حسی دارم ولی اونایی که سزارین هم کردن میگن کاش طبیعی میاوردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.