۴ پاسخ

من سزارین بودم و کاملا راضی بودم چون اصلا درد خاصی نداشت
درسته دهنم بیمارستان سرویس کرد ولی باز راضیم😂

چون ۷ بار سوزن اسپاینال رفت توی کمرم تا ته بار آخر تونست پیدا کنه و سر بشم و یسری اتفاقات دیگه ای برام افتاد که چیز خاصی نبود مربوط به خودم بود
تهشم ۷ بار ماساژ رحمی دادن که دو بارش توی بی حسی بود بقیش کاااااملا حس داشتم🥲
ولی باز میگم سزارین با همهههه اینا👀

من دوتا طبیعی داشتم خیلی راضیم البته دکترم خوب بود ماما همراه داشتم و بیمارستان خوب رفتم

طبیعی کردم وسطش هم پشیمون شدم الآنم پشیمونم ک چرا سزارینو انتخاب نکردم..اذیت شدم واژنم هم خوب جمع نشده بقول شما..

منم راضی نبودم از دکترم🫠خودمم همچین حسی دارم ولی اونایی که سزارین هم کردن میگن کاش طبیعی میاوردیم

سوال های مرتبط