ای جونم😍😍😍🧿
من با ی آتلیه فعلا پرونده تولد رو بستم تا اوضاع بهتر بشه مهمونی بدم
من که دیزاین کردم و عکاسی مراسم نگرفتم
تولدت بگیر گلم اگه کمکی داری چون بعدخاطره میشه همون کباب راحتر نیست گلم من پرم میشه بهم درخواست بدی داشته باشمت
من امروز تولدشه
میبرماتلیه
بعدا میریم کیکمیگیریممیریم کافه
تولد برای اینسنبرای بچه فقط اذیت داره و برای مادر فقط خستگی
چ اسم سخت وبد تلفظی داره
الان تو این وضعیت بنظرم جشن بزرگ نگیر.اصلا ببین تا سه روز دیگه اب و برق داریم.من جات بودم سه نفره میگرفتم دکور مبچیدم عکس مینداختم سال دیگه براش تولد خوب میگرفتم
همونو سه نفره کن بیشتر ب خودت خوش میگذره و خسته نمیشی و ب دخترت میرسی
بنظرم سه نفره عکس بگیرین چون بچه اذیت میکنه اغلبا مادر دهنش پاره میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.