فک میکنم پسرم رفلاکس داره چیکار باید بکنم ؟

۲ پاسخ

خونه شیبدار بش شیر بده شیب دار بخوابون هردوساعت شیر بده خیلی زیاد زیاد نده بعدش حتمااروغ بگیر تا حد امکان عمودی نگهش دار اگه اینا اثر نکرد دگ ببرش دکتر خودش میگه چکار کنی نیاز ب دارو هست یا نه

دشک شو شیب دار کن تا شیر برنگرده و بالا بیاره آروغ شو حتما بگیر متخصص هم‌ببر تا براش قطره بنویسه

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی